I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy modnedzieci.sklep.pl prowadzone jest przez Przedsiębiorstwo Handlowe LAILA Lila Suska, zarejestrowane przez Prezydenta Miasta Białegostoku o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 90305,
NIP:5421592609
REGON: 200520785 - Siedziba sklepu:
15-806 Białystok, ul. Dziesięciny 41
II. Składanie i realizacja zmówienia
- Warunkiem zrealizowania zakupu przez Klienta jest prawidłowe złożenie zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma E-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
- Sklep ma prawo do telefonicznej weryfikacji zamówienia.
- Zamówienie zostanie przyjęte wówczas, jeśli klient dokona jego potwierdzenia. W przypadku braku potwierdzenia, zamówienie w przeciągu 3 dni zostanie anulowane.
- Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przelewem, po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Sklepu
b) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze, towar zostanie wysłany w przeciągu 3 dni - Do każdego zamówienia Sklep wystawia fakturę VAT lub paragon fiskalny. W przypadku wystawienia faktury VAT wymagane są dane firmy wraz z NIP-em
- Paragon fiskalny lub faktura VAT wystawiane są w chwili skompletowania wysyłki do Klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do:
a) anulowania zamówienia, jeżeli formularz zamówienia został nieprawidłowo wypełniony
b) odmowy realizacji zamówienia, jeżeli wzbudza wątpliwości co do istnienia adresu wysyłki. - Klient może anulować zamówienie jedynie wysyłając E-mail na adres: biuro@modnedzieci.sklep.pl, z wyjątkiem zamówień już wysłanych.
- Odmowa przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Klienta spowoduje zwrot towaru do Sklepu. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
III. Ceny towarów
- Ceny sprzedawanych towarów w naszym Sklepie wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT.
- Ceny nie uwzględniają kosztów przesyłki.
- Towar zostaje zakupiony w cenie ustalonej w chwili potwierdzenia zamówienia.
IV. Czas realizacji
- Termin realizacji zamówienia nie przekracza 3 dni roboczych, chyba że towaru nie ma w magazynie, wtedy sprzedawca ma prawa zaproponować towar zastępczy lub Klient może odstąpić od zakupu. W tym przypadku może się wydłużyć czas dostarczenia towaru.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówionego towaru w terminie, w przypadku podania złego adresu dostawy.
V. Formy płatności i dostawa
- Płatności można dokonać :
- przelewem lub przekazem pocztowym, na podstawie otrzymanego e-maila z potwierdzeniem sumy zamówienia wraz z kosztami transportu
- za pobraniem przy odbiorze towaru - Koszty transportu pokrywa Klient
- Dostawa towaru odbywa się na terenie całego kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firm Kurierskich.
- Płatności przelewem (za zamówiony towar) należy dokonać w przeciągu 4 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.
VI. Reklamacje i zwroty
- Podstawą zgłoszenia reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura VAT
- Wszystkie towary znajdujące się w Sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz objęte gwarancją producenta. Reklamacje będę rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dn. 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 14/2002 poz. 1176 z późniejszymi zmianami).
- Ilustracje przedstawiające towary w Sklepie internetowym mają tylko charakter informacyjny (np. kolor) i nie mogą stanowić podstawy do reklamacji lub zwrotów.
- Przy otrzymaniu przesyłki Klient jest zobowiązany ją rozpakować w obecności listonosza lub kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu Klient ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki. W obecności listonosza lub kuriera należy sporządzić protokół uszkodzeń. Po sporządzeniu protokołu należy niezwłocznie powiadomić Sklep.
- Jeżeli klient decyduje się na złożenie reklamacji, zobowiązany jest wypełnić formularz zwrotu/reklamacji dołączony do przesyłki .
VII. Prawo odstąpienia od umowy
- Brak towaru w magazynie daje Klientowi prawo rezygnacji z zamówienia. W takim przypadku Sklep dokona niezwłocznego zwrotu należności na konto Klienta w terminie do 7 dni
- Zgodnie z Ustawą z dn. 02.03.2000 r. o ochronie praw konsumentów (Dz. U. Nr 22/2000 poz. 271 z późniejszymi zmianami) Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania . Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w stanie niezmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania) wraz z dowodem zakupu. Zwrot należności za zwrócony towar, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 7 dniu od daty otrzymania zwrotu na wskazane konto bankowe. Koszty odesłania towaru ponosi sprzedający.
- Jeśli klient odstąpi od umowy zakupu, Sklep zwraca uiszczoną przez klienta opłatę za towar łącznie z kosztami wysyłki.
- Zwrot zakupionego towaru należy wysyłać na adres: Przedsiębiorstwo Handlowe LAILA Lila Suska 15-420 Białystok ul. Dziesięciny 41
VIII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenie roszczeń
1. Sprzedawca informuje, iż szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
2. Sprzedawca informuje, iż pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest unijna platforma internetowa, tzw. Platforma ODR. Klient ma prawo do skorzystania z niej. Platforma ta stanowi interaktywny i wielojęzyczny model rozwiązywania sporów.
3. Klient będący Konsumentem ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym:
- Klient będący Konsumentem ma prawo do zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. Nr 4, poz. 25 z późn. zm.), regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz. U. Nr 113, poz. 1214, z późn.zm.),
- Klient będący Konsumentem może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
- Klient będący Konsumentem ma prawo do uzyskania bezpłatnej pomocy w celu rozwiązania sporu zaistniałego pomiędzy nim a sklepem. W tym celu może skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (np. Federacji Konsumentów),
- Klient będący Konsumentem może skorzystać z internetowej platformy do rozstrzygania sporów na szczeblu unijnym (platforma ODR), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
IX. Postanowienia końcowe
- Umowa sprzedaży towaru zawierana jest między Klientem a Firmą.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Klient potwierdzający zamówienie, potwierdza, że zapoznał się z niniejszym zamówieniem i akceptuje warunki w nim zawarte.
- Zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133/1997 poz. 883 z późniejszymi zmianami) Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klienta. Zgodnie z powyższą Ustawą Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Firmę danych osobowych Klienta zawartych w zamówieniu , zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i powiadomienia o tym w newsletterze.
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla Klientów internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
- W celu uzyskania precyzyjnych informacji o zakupie towaru należy skontaktować się z nami pod nr telefonu: 501 661 455.
- Niniejszy regulamin określa warunki dokonywania zakupów w sklepie internetowym modnedzieci.sklep.pl.